További tippek tanácsok

Ez a lista folyamatosan bővül, nézz vissza máskor is, és keresd az új bejegyzéseket!

A fogyókúra tényszerű leírása: a szervezet működésének könnyed magyarazáta, amely a sikeres fogyókúra alapja! Bővebben itt:

A lúgosítás, mint a legújabb egészség megörző technika nagyon hasznos, ám helytelen alkalmazása komoly gondot okozhat!!! Itt olvashatsz bővebben erről.

Vannak olyan ovodák, ahol a gyerekek nem kapnak édességet. És az a meglepő, hogy nem is hiányzik nekik! Az édesség utáni vágy, nevelhető!

A helytelen táplálkozáshoz nagyban hozzájárult a média, elhittete velünk, hogy mi az egészséges, és mi nem. Van ahol zsírmentes vizet árulnak, és az emberek veszik! (A zsír nem oldható vízben, így minden víz zsírmentes! "fat free")

A bifidus essensis úgynevezett probiotikum. Probiotikumnak nevezik azokat az élő mikroorganizmusokat, amelyek az ember szervezetébe jutva jótékony hatásokat fejtenek ki. Minden joghurtban megtalálható!

Ha unatkozol, nem feltétlen kell evéssel tölteni az időt. Tudom sokan szeretnek nassolni, és ilyenkor többnyire az édességekre gondolnak. De lehet mást is enni, sajtot, gyümölcsöt.

A vitaminhiány sokkal gyakrabban jelenik meg, mint az általános hiányos táplálkozás része, valamilyen diéta eredménye vagy egyéb betegség szövődménye.

A d-vitamin hiánya okozhat depressziót. (télen több ilyet tapasztalhatunk) A napozás serkenti a szervezet d-vitamin előállításást.

A fogyókúra ott kezdődik, hogy elhisszük: képesek vagyunk és akarunk fogyni.

Igyunk kellő mennyiségű vizet egész nap; továbbá fogyaszthatunk kalóriamentes italokat, a tea számos fajtájából válogathatunk.

Ha fáj a fogunk egy kis olajban - serpenyőben vagy fritőzben - sült krumplira vagy más ételre, zsírtartalmát csökkenthetjük, ha szalvétával vagy papírtörlővel bélelt edénybe szedjük ki az ételt: ily módon ha csak egy kanálnyi olajat szív fel a papír, plusz 30 kalóriától vagy 3 gramm zsírtól menekülünk meg.

Ne száműzzük kedvenc ételeinket. Ha mellőzzük kedvelt fogásainkat, csalódottnak érezhetjük magunkat. Csupán a mennyiséget mérsékeljük.

A citrusfélék segítséget jelentenek a fogíny-, orrvérzés ellen, megelőzik a fertőzéseket, hatásuk stabilizálja a bélflórát, segítenek a rák megelőzésében, hasznosak a vénák betegségeinél, a fogyókúránál is.

Ne fukarkodjunk a fehérjével. A protein laktat, segít az izomzat védelmében, és zsírégetésre buzdítja a testet.

Fogyókúrázáskor ne a lemondásra koncentráljunk, hanem a másra, ami egyúttal egészséget, jó közérzetet, fogyást jelent. Nem az evés az ellenségünk, hanem az éhség. Az evés igenis okozzon gyönyörűséget testnek, léleknek!

Gondolkodjunk evés előtt. Talán nem is vagyunk igazán éhesek. Elképzelhető az is, hogy ha nem ittunk a nap folyamán elegendő vizet, a szomjúságot összetévesztjük az éhséggel.